vrijdag 27 juli 2012

Respect Marga!

My dear friends, 
Do you remember the Peacock Room I have made for my best friend Marga?
Well, I want you all to know her. This is Marga, my best friend. A joy to to know her, a pure woman. I wish you all have had the opportunity to know her. Marga would have enriched your world. Enriched with humor, knowledge, but above all with love, warmth, feelings and emotion. Marga is the type of woman that every day really lived and experienced this and luckely still does.
Respect dear Marga.
Respect for your fight against the cancer.
Respect for how you deal with the last message about how you are losing the fight to this disease.
Respect for your curiosity about what will be on "the other side".
Respect .... just for who you are!
You deserve to be known by everyone.
I love you into the depths of my soul.
Janny

Mijn lieve miniatuur vrienden,

Herinneren jullie je de pauwenkamer nog die ik voor mijn beste vriendin gemaakt had? Welnu, ik wil jullie Marga voorstellen. Dit is Marga, mijn beste vriendin. Een genot om haar te kennen, een zuiver mens. Ik zou wensen dat jullie allemaal in de gelegenheid waren kennis met haar te maken. Marga zou jullie wereld hebben verrijkt. Verrijkt met humor, kennis, maar zeker ook met liefde, warmte, gevoel en emotie. Marga is het type vrouw die elke dag ook echt geleefd en ervaren heeft en dit gelukkig nog steeds doet.
Respect lieve Marga.
Respect hoe je de strijd tegen de kanker bent aangegaan.
Respect voor hoe je het laatste bericht over je verlies tegen deze ziekte ontvangt. Respect voor jouw nieuwsgierigheid over wat er aan "de anders kant" zal zijn. Respect....gewoon voor wie je bent!
Je verdient het om door iedereen gekend te zijn.
Ik hou van je tot in het diepst van mijn ziel.
Janny

5 opmerkingen:

  1. J'aurais aimé avoir une amie comme Marga dans ma vie...
    Janny, vous avez eu beaucoup de chance de la connaître. Elle restera toujours dans votre coeur!
    Noëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Peacock Room I immediately loved the cabinet and its graphics. I am sorry for you for the pain he has brought the news of the sufferings of your friend. I'd love to have you as a friend, at least virtually in my blog, since we are far away. I admire your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your work is beautiful, almost like a fairy tale setting! Loved everything, so inspiring! Best of wishes, Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje Janny, wat een mooi, maar tegelijkertijd ongelooflijk verdrietig bericht. Je vriendin Marga lijkt me een fantastisch mooi mens en het moet afschuwelijk zijn te weten dat je afscheid van haar zult moeten nemen..... Ik heb er geen woorden voor, maar wil je wel laten weten dat ik erg met je meeleef, heel erg veel sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd. Natuurlijk ook voor Marga zelf!

    BeantwoordenVerwijderen